21 gru 2012

decoupage box


Polski: Ostatnio miałam przyjemność stworzenia szkatułki na prezent. Życzeniem Gosi były motylki, a jak zapewne wiecie teraz w sklepach serwetek w motylki jak na lekarstwo, same mikołaje i renifery, ale udało mi się znaleźć choć odrobinę takich motywów, no i powstało motylkowe pudełeczko.

Español: Otro día tuve un placer de crear una caja para un regalo. Gosia me dijó “tiene que ser una caja de mariposas”. Es muy difícil encontrar en diciembre servilletas con mariposas!!! Por todos lados hay motivos navideños. Después de dar mil vueltas, he encontrado una servilleta… y he creado esta caja.   
 



Polski: Kochani, a czujecie już święta? Ja w końcu mogę odpowiedzieć, że tak, to pewnie przez powrót do domu, świąteczne zakupy oraz ustalanie z mamą wigilijnego menu. Nawet nie przeszkadza mi już Last Christmas w radio:) 

Español: En mi casa ya hay ambiente navideño. Hago compras, busco regalos, con mama preparo el menú de Navidad y en la radio no deja de sonar Last Christmas:)


Pozdrawiam świątecznie, Saludos,
Ada

12 komentarzy:

  1. Jaka śliczna i delikatna :)
    Cudownych Świąt :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne to pudełeczko:))Ja już czuję święta:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie ozdobiona, ja zawsze czuje ze idą święta jak rodzeństwo zjeżdża z daleka, i wczoraj przyjechali, chyba już nic mi humoru nie popsuje :) Pedze oglądać co tam znajstrowałyście

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzyneczka i śliczne motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny! Świetny blog, nie tylko pod względem kolorystycznym (uwielbiam pastele), ale bardzo przypadła mi do gustu treść:)

    Do następnego razu, czekam na kolejne nowości!

    fpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i witamy serdecznie u nas :) Bardzo nam miło Ciebie gościć, pozdrawiamy ciepło:)

      Usuń
  6. bardzo kobieca szkatułka, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za tyle ciepłych słów od Was, mam nadzieję, że pudełko spodoba się obdarowanej osobie:) Pozdrawiam was gorąco. Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe jak już Last Christmas się podoba to są święta ;p
    piękne pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato?! Gdzie jesteś najdroższe?! Wróć!
    Pudełko wyszło wspaniale :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aduś, szkatułka jest pełna uroku - po prostu extra! Jestem pewna, że spodoba się obdarowanemu Szczęściarzowi:) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słówko.